|
Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...
|
Ogłoszenie |
Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"
Chronimy Twoją prywatność Więcej informacji na ten temat znajdziesz w temacie o RODO |
Lokomotywa SU-112 i przebudowana na ST45 -01 |
Autor |
Wiadomość |
piaskowiec52
Pomógł: 1 raz
|
Wysłany: Sob 15 Sie, 2009 22:36 Lokomotywa SU-112 i przebudowana na ST45 -01
|
|
|
Oto co spotkałem w Grudziądzu.
P1030506.JPG Kabina masz. |
|
Plik ściągnięto 20753 raz(y) 51,11 KB |
P1030485.JPG Druga strona |
|
Plik ściągnięto 20753 raz(y) 64,26 KB |
P1030484.JPG Jedna strona |
|
Plik ściągnięto 20753 raz(y) 44,79 KB |
|
_________________ piasek |
|
|
|
|
piaskowiec52
Pomógł: 1 raz
|
Wysłany: Wto 03 Lis, 2009 12:30
|
|
|
Silnik i kabina lok
dobry.JPG
|
|
Plik ściągnięto 364 raz(y) 40,21 KB |
dobre1.JPG
|
|
Plik ściągnięto 446 raz(y) 47,18 KB |
|
_________________ piasek |
|
|
|
|
Ichu
Pomógł: 1 raz
|
Wysłany: Wto 03 Lis, 2009 20:40
|
|
|
W październikowym "Świecie kolei" jest artykuł na temat modernizacji tej lokomotywy. Zakres zmian jest dosyć spory, choć np. prądnica główna i silniki trakcyjne pozostały niezmienione. |
Ostatnio zmieniony przez Ichu Wto 03 Lis, 2009 20:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wyludniacz [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 04 Lis, 2009 09:28
|
|
|
a mp3?????? kiszka
Głębokie |
Ostatnio zmieniony przez StormChaser Sro 04 Lis, 2009 09:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Seidel
Seidel
|
Wysłany: Pon 09 Lis, 2009 14:12
|
|
|
Ichu napisał/a: | W październikowym "Świecie kolei" jest artykuł na temat modernizacji tej lokomotywy. Zakres zmian jest dosyć spory, choć np. prądnica główna i silniki trakcyjne pozostały niezmienione. | Masz rację. Tyle tylko,że właśnie przez zaniechanie głębszej modernizacji zrobiono pseudo towarową lokomotywę. Moc lok nie zmieniła się. I ciągnąc we wrześniu raptem 1600 ton węgla do Kwidzyna musiała posiłkowac się na "popychu" SM42. Jak zwykle u nas zrobiono,ale nie do końca. |
_________________ Q.F.L. |
|
|
|
|
drosik
|
Wysłany: Pon 09 Lis, 2009 14:53
|
|
|
Widziałem ją na "gościnnych występach" w Kwidzynie, ciągnęła ponad 40 wagonów, ale pustych ;) z tego co wiem, to były wagony do remontu.
Skład jechał do Zajączkowa Tczewskiego z Kwidzyna przez Grudziądz, spowodowane to chyba było remontem mostu na wiśle.
st45-01_male.jpg ST45-01 w okolicach Kwidzyna |
|
Plik ściągnięto 382 raz(y) 127,64 KB |
|
|
|
|
|
Ichu
Pomógł: 1 raz
|
Wysłany: Pon 09 Lis, 2009 20:47
|
|
|
Na tym ujęciu przód prezentuje się nawet całkiem nieźle, być może dlatego, że nie widać zaokrągleń reszty pudła. Swoją drogą, to gratuluję :) Kto by pomyślał że jedyny jak na razie egzemplarz będzie jeździł po naszej okolicy.
Seidel napisał/a: | Masz rację. Tyle tylko,że właśnie przez zaniechanie głębszej modernizacji zrobiono pseudo towarową lokomotywę. Moc lok nie zmieniła się. I ciągnąc we wrześniu raptem 1600 ton węgla do Kwidzyna musiała posiłkowac się na "popychu" SM42. Jak zwykle u nas zrobiono,ale nie do końca. |
No cóż, PKP Cargo z jednej strony nie było stać na nowe lokomotywy, a z drugiej na poważniejszą modernizację... |
|
|
|
|
Milek [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 09 Lis, 2009 20:50
|
|
|
Ichu napisał/a: | jedyny jak na razie egzemplarz będzie jeździł po naszej okolicy |
Trza go złapać i do skansenu |
|
|
|
|
Seidel
Seidel
|
Wysłany: Wto 10 Lis, 2009 09:54
|
|
|
Wernersdorf napisał/a: | Ichu napisał/a: | jedyny jak na razie egzemplarz będzie jeździł po naszej okolicy |
Trza go złapać i do skansenu | No i chyba tam będzie jego miejsce.... Zresztą Cargo to samo zrobiła z ST 44. Wsadzili rosyjski(a tak naprawdę radziecki) silnik zaprojektowany na początku lat siedemdziesiątych,dodali klimę i GPS śledzący nie wiadomo co i po co ... I są w pełni z siebie zadowoleni. Jak zresztą zawsze z każdych chybionych decyzji. Dlaczego to LOTOS a nie Cargo ma tak świetnie zmodernizowanego "Gagarina" jakim jest znany chyba wzystkim "Challenger"" ??? Bo decyzje podejmują ludzie z otwartymi głowami,a nie pokomunistyczne dziadki,którym zależy tylko na doczekaniu wysokiej emerytury.A po nich chocby potop.... Aż dziw bierze,że tak fatalnie kierowana firma,która w końcu jest jedną z większych tego typu w Europie,nawet w kryzysie ogólnoświatowym przynosi zyski. Ale to raczej zasługa ludzi wypracowujących zyski,niż decydentów spijających śmietankę... |
_________________ Q.F.L. |
|
|
|
|
drosik
|
Wysłany: Wto 10 Lis, 2009 11:13
|
|
|
Seidel,
Mówisz o 311D
311d-08.JPG
|
|
Plik ściągnięto 375 raz(y) 110,02 KB |
311d-01.jpg
|
|
Plik ściągnięto 421 raz(y) 93,06 KB |
|
|
|
|
|
mirunia
|
Wysłany: Czw 06 Maj, 2010 12:27
|
|
|
Dlaczego to LOTOS a nie Cargo ma tak świetnie zmodernizowanego "Gagarina" jakim jest znany chyba wzystkim "Challenger"" ??? LOTOS nie posiada w/w lokomotywy i nie jest to zmodernizowany "Gagarin" Jest tam wykorzystane podwozie z "Gagarina" a cała reszta to zupełnie inna bajka. PCC to teraz DB Schenker RAIL POLSKA S.A
a tak od siebie " Chllengrer" to jest to!!!!! świetnie się tym jeździ!!!! POZDRAWIAM |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|