Marienburg.pl Strona Główna Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"

Chronimy Twoją prywatność
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w temacie o RODO


Poprzedni temat «» Następny temat
Jestem z Gdańska
Autor Wiadomość
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Pon 01 Gru, 2008 17:29   Jestem z Gdańska

Moim zdaniem super pomysł na kampanię, skoro MWC zajmuje się kręceniem filmów reklamowych promujących zamek, może warto skorzystać z prostych i ciekawych pomysłów :ok:

http://www.mmtrojmiasto.p...ictChanged=true

Cytat:
Jestem z Gdańska: kampania dla mieszkańców?

Od grudnia na billboardach zawisną twarze znanych i mniej znanych mieszkańców miasta. Magistrat rozpoczyna roczną kampanię reklamową, tym razem skierowaną tylko do gdańszczan.
Do udziału w kampanii władze miasta zaprosiły m.in. Leszka Blanika, Adama Korola i Annę Rybicką, Henrykę Krzywonos-Strycharską, Krzysztofa Skibę czy Macieja "Glebę" Florka. Na zdjęciach pokazali się jednak również zwykli gdańszczanie - czteroletni Piotruś Wojciechowski z tatą czy Andrzej Jakubiak. To zwycięzcy konkursu fotograficznego "Jestem z Gdańska", zorganizowanego na początku kampanii.

Wszyscy, którzy są twarzami kampanii "Jestem z Gdańska" zostali sfotografowani w ważnych dla siebie miejscach w Gdańsku. Wszyscy podkreślają, że udział w kampanii to ich obowiązek i wielki zaszczyt. Podczas prezentacji kampanii Krzysztof Skiba podkreślał, że w pełni podpisuje się pod ideą integracji mieszkańców i promocji Gdańska w świadomości samych gdańszczan. - Wszyscy są przekonani, że jeśli ktoś jest choć odrobinę znany, to na pewno mieszka w Warszawie - powiedział Skiba. - To ważne by pokazać, że można mieszkać tutaj i być osobą aktywną, robić fajne rzeczy. Gdańsk ma swoją przestrzeń życiową, tutaj dobrze się czuję, zapuściłem korzenie. To moje miasto.

Porozmawialiśmy także z florecistką, Anną Rybicką. - Dzięki temu miastu stałam się tym, kim dziś jestem - powiedziała. - Udział w kampanii to wielkie wyróżnienie, dziękuję za nie.

O tym, że udział w kampanii jest zaszczytem mówiła także Henryka Krzywonos-Strycharska, syngatariuszka Porozumień Sierpniowych, Honorowa Obywatelka Miasta Gdańska.

Kampania skierowana jest wyłącznie do gdańszczan, nie będzie pokazywana w innych miastach. Jak wyjaśnia Paweł Adamowicz, jej celem jest przede wszystkim wzmocnienie identyfikacji mieszkańców z miastem.

- Gdańsk jest wspólnotą ludzi kształtowaną przez historię i wspólne doświadczenia ale także poprzez codzienne zycie - powiedział dziś podczas prezentacji kampanii. - Trzeba wzmacniać więzi terytorialne by nasza społeczność była aktywna obywatelsko, angażowała się w działalność charytatywna, społeczną, kulturalną. Na całym świecie jest tak, że działaniom sprzyja silne poczucie identyfikacji z miejscem, w którym się żyje.



Anna Zbierska z Biura Promocji miasta podkreślała, że Gdańsk jest pełen niezwykłych ludzi, za którymi stoi niezwykła historia. - Gdańsk to nie tylko miasto znane wszystkim z przewodników i podręczników do historii, Gdańsk to także miasto ludzi. Każdy z nas jest tutaj kimś ważnym, dlatego każdy może być bohaterem tej kampanii - podkreśliła.

Paweł Adamowicz wyjaśnił także, dlaczego w kampanii zabrakło Lecha Wałęsy. - Wałęsa jest znany na całym świecie. Przedstawienie go w tej kampanii pachniałoby brakiem autentyczności, chccieliśmy bowiem sięgnąć po ludzi "z innej orbity" - sportowców, ludzi kultury, wreszcie zwykłych mieszkańców.

Plakaty "Jestem z Gdańska" będziemy podziwiać w grudniu. Na 100 citylightach i 53 billboardach eksponowanych bedzie 12 różnych plakatów. Koszt kampanii to 128 tys. zł brutto.

Kampania "Jestem z Gdańska" to część realizowanej przez miasto rocznej strategii promocyjnej. W jej ramach zobaczymy jeszcze projekt "Ocalić od zapomnienia" - pamiętnik stworzony na podstawie wspomnień gdańszczan od czasów powojennych, oraz "Gdańsk mnie kręci, kręcę Gdańsk", wiosną 2009, w którym młodzi ludzie zrealizują filmy o mieście.


14270.3.jpg
Plik ściągnięto 11899 raz(y) 109,21 KB

14268.3.jpg
Plik ściągnięto 11899 raz(y) 121,47 KB

14266.3.jpg
Plik ściągnięto 11899 raz(y) 99,64 KB

 
 
Aida 
Homeisterynn


Pomogła: 7 razy
Wysłany: Pon 01 Gru, 2008 17:31   

Bardzo ciekawy pomysł!
Ładnie wykonane billboardy, dobre zdjęcia. Brawo. :ok:
_________________
z wiatrem ale pod prąd!
Ludzka praca naprawia skutki ludzkich błędów.
 
 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Pon 01 Gru, 2008 18:01   

Dziś pierwszy raz zobaczyłem ;-) mi też się bardzo podoba
 
 
Waldek.K 
Waldek.K.


Pomógł: 2 razy
Wysłany: Wto 02 Gru, 2008 09:50   

Świetny pomysł :ok:
_________________
„ty mnie pomożesz, ja tobie pomogę: cóż złego może nas dwóch spotkać?”
 
 
Maciek24 


Wysłany: Wto 02 Gru, 2008 10:14   

Czy propozycja odnośnie podobnego typu działań promocyjnych została przesłana do MWC??
 
 
argus 


Pomógł: 4 razy
Wysłany: Sro 03 Gru, 2008 09:48   

Malbork też ma medialne postaci i warto je zaprosić do współpracy.
Już widzę zdjęcie Grzegorza Lato na tle stadionu Pomezanii czy też Tadeusza Cymańskiego przy słynnym wodotrysku. :hahaha:
 
 
zapała 

Pomógł: 8 razy
Wysłany: Sro 03 Gru, 2008 14:56   

zwiększenie identyfikacji mieszkańców z miastem za pomocą billboardów, no, no ... , czego to ludzie nie wymyślą
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group