|
Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...
|
Ogłoszenie |
Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"
Chronimy Twoją prywatność Więcej informacji na ten temat znajdziesz w temacie o RODO |
Jestem z Gdańska |
Autor |
Wiadomość |
konto_usunięte [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 01 Gru, 2008 17:29 Jestem z Gdańska
|
|
|
Moim zdaniem super pomysł na kampanię, skoro MWC zajmuje się kręceniem filmów reklamowych promujących zamek, może warto skorzystać z prostych i ciekawych pomysłów
http://www.mmtrojmiasto.p...ictChanged=true
Cytat: | Jestem z Gdańska: kampania dla mieszkańców?
Od grudnia na billboardach zawisną twarze znanych i mniej znanych mieszkańców miasta. Magistrat rozpoczyna roczną kampanię reklamową, tym razem skierowaną tylko do gdańszczan.
Do udziału w kampanii władze miasta zaprosiły m.in. Leszka Blanika, Adama Korola i Annę Rybicką, Henrykę Krzywonos-Strycharską, Krzysztofa Skibę czy Macieja "Glebę" Florka. Na zdjęciach pokazali się jednak również zwykli gdańszczanie - czteroletni Piotruś Wojciechowski z tatą czy Andrzej Jakubiak. To zwycięzcy konkursu fotograficznego "Jestem z Gdańska", zorganizowanego na początku kampanii.
Wszyscy, którzy są twarzami kampanii "Jestem z Gdańska" zostali sfotografowani w ważnych dla siebie miejscach w Gdańsku. Wszyscy podkreślają, że udział w kampanii to ich obowiązek i wielki zaszczyt. Podczas prezentacji kampanii Krzysztof Skiba podkreślał, że w pełni podpisuje się pod ideą integracji mieszkańców i promocji Gdańska w świadomości samych gdańszczan. - Wszyscy są przekonani, że jeśli ktoś jest choć odrobinę znany, to na pewno mieszka w Warszawie - powiedział Skiba. - To ważne by pokazać, że można mieszkać tutaj i być osobą aktywną, robić fajne rzeczy. Gdańsk ma swoją przestrzeń życiową, tutaj dobrze się czuję, zapuściłem korzenie. To moje miasto.
Porozmawialiśmy także z florecistką, Anną Rybicką. - Dzięki temu miastu stałam się tym, kim dziś jestem - powiedziała. - Udział w kampanii to wielkie wyróżnienie, dziękuję za nie.
O tym, że udział w kampanii jest zaszczytem mówiła także Henryka Krzywonos-Strycharska, syngatariuszka Porozumień Sierpniowych, Honorowa Obywatelka Miasta Gdańska.
Kampania skierowana jest wyłącznie do gdańszczan, nie będzie pokazywana w innych miastach. Jak wyjaśnia Paweł Adamowicz, jej celem jest przede wszystkim wzmocnienie identyfikacji mieszkańców z miastem.
- Gdańsk jest wspólnotą ludzi kształtowaną przez historię i wspólne doświadczenia ale także poprzez codzienne zycie - powiedział dziś podczas prezentacji kampanii. - Trzeba wzmacniać więzi terytorialne by nasza społeczność była aktywna obywatelsko, angażowała się w działalność charytatywna, społeczną, kulturalną. Na całym świecie jest tak, że działaniom sprzyja silne poczucie identyfikacji z miejscem, w którym się żyje.
Anna Zbierska z Biura Promocji miasta podkreślała, że Gdańsk jest pełen niezwykłych ludzi, za którymi stoi niezwykła historia. - Gdańsk to nie tylko miasto znane wszystkim z przewodników i podręczników do historii, Gdańsk to także miasto ludzi. Każdy z nas jest tutaj kimś ważnym, dlatego każdy może być bohaterem tej kampanii - podkreśliła.
Paweł Adamowicz wyjaśnił także, dlaczego w kampanii zabrakło Lecha Wałęsy. - Wałęsa jest znany na całym świecie. Przedstawienie go w tej kampanii pachniałoby brakiem autentyczności, chccieliśmy bowiem sięgnąć po ludzi "z innej orbity" - sportowców, ludzi kultury, wreszcie zwykłych mieszkańców.
Plakaty "Jestem z Gdańska" będziemy podziwiać w grudniu. Na 100 citylightach i 53 billboardach eksponowanych bedzie 12 różnych plakatów. Koszt kampanii to 128 tys. zł brutto.
Kampania "Jestem z Gdańska" to część realizowanej przez miasto rocznej strategii promocyjnej. W jej ramach zobaczymy jeszcze projekt "Ocalić od zapomnienia" - pamiętnik stworzony na podstawie wspomnień gdańszczan od czasów powojennych, oraz "Gdańsk mnie kręci, kręcę Gdańsk", wiosną 2009, w którym młodzi ludzie zrealizują filmy o mieście. |
14270.3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 13308 raz(y) 109,21 KB |
14268.3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 13308 raz(y) 121,47 KB |
14266.3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 13308 raz(y) 99,64 KB |
|
|
|
|
|
Aida
Homeisterynn
Pomogła: 7 razy
|
Wysłany: Pon 01 Gru, 2008 17:31
|
|
|
Bardzo ciekawy pomysł!
Ładnie wykonane billboardy, dobre zdjęcia. Brawo. |
_________________ z wiatrem ale pod prąd!
Ludzka praca naprawia skutki ludzkich błędów.
|
|
|
|
|
konto_usunięte [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 01 Gru, 2008 18:01
|
|
|
Dziś pierwszy raz zobaczyłem mi też się bardzo podoba |
|
|
|
|
Waldek.K
Waldek.K.
Pomógł: 2 razy
|
Wysłany: Wto 02 Gru, 2008 09:50
|
|
|
Świetny pomysł |
_________________ „ty mnie pomożesz, ja tobie pomogę: cóż złego może nas dwóch spotkać?” |
|
|
|
|
Maciek24
|
Wysłany: Wto 02 Gru, 2008 10:14
|
|
|
Czy propozycja odnośnie podobnego typu działań promocyjnych została przesłana do MWC?? |
|
|
|
|
argus
Pomógł: 4 razy
|
Wysłany: Sro 03 Gru, 2008 09:48
|
|
|
Malbork też ma medialne postaci i warto je zaprosić do współpracy.
Już widzę zdjęcie Grzegorza Lato na tle stadionu Pomezanii czy też Tadeusza Cymańskiego przy słynnym wodotrysku. |
|
|
|
|
zapała
Pomógł: 8 razy
|
Wysłany: Sro 03 Gru, 2008 14:56
|
|
|
zwiększenie identyfikacji mieszkańców z miastem za pomocą billboardów, no, no ... , czego to ludzie nie wymyślą |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|