Marienburg.pl Strona Główna Marienburg.pl
Nasze Miasto, Nasza Pasja...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej "cookies"

Chronimy Twoją prywatność
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w temacie o RODO


Poprzedni temat «» Następny temat
Modernizacja linii kolejowej E-65 - LCS Malbork
Autor Wiadomość
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Czw 28 Cze, 2007 08:28   Modernizacja linii kolejowej E-65 - LCS Malbork

http://malbork.naszemiast...nia/743901.html
Cytat:
Szybkie pociągi nie pojadą na EURO 2012. Modernizacja linii kolejowej nie dla Malborka?Nie będzie modernizacji linii kolejowej Gdynia - Warszawa na odcinku z Malborka do Iławy. Powód? Jedna z firm na tyle skutecznie oprotestowała przetarg, że PKP mogą nie zdążyć z realizacją inwestycji do roku 2012. Poszło o 17 milionów euro - tyle warta jest dokumentacja techniczna odcinka.

Przypomnijmy - modernizacja całej linii E-65 Gdynia - Warszawa, jest priorytetowym zadaniem dla PKP Polskich Linii Kolejowych, ale także dla całego Pomorza. Inwestycja będzie kosztować ponad miliard euro. W jej wyniku pociągi zamiast 120 km/h, mają jeździć 200 km/h. Pod warunkiem, że przewoźnicy kupią odpowiedni tabor. Podróż z Gdyni do Warszawy zamiast ponad 4 godzin zajmie 2 i pół godziny. Linia miała być gotowa na EURO 2012, ale... możemy nie zdążyć z modernizacją - przyznają kolejarze. Poszło o przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej.

- Cała linia jest podzielona na osiem centrów sterowania - wyjaśnia Danuta Kumińska, rzecznik PKP Polskie Linie Kolejowe w Gdańsku. - Prace w poszczególnych centrach są w różnej fazie. Czasem wybieramy już wykonawców robót, a w niektórych miejscach, jak w Malborku dopiero opracowujemy dokumentację.

Na opracowanie tej dokumentacji zarząd Polskich Linii Kolejowych ogłosił przetarg, do którego stanęło dziewięciu oferentów. Jeden z nich - firma Kolprojekt zaskarżyła wyniki przetargu w Urzędzie Zamówień Publicznych. Prezes firmy Andrzej Dzięgielewski przyznał w skardze, że oprotestował przetarg mimo, że nie zaoferował najniższej ceny.Miał zastrzeżeniamn do warunków przetargu.
- Protesty przetargowe są naszą zmorą - przyznaje Kumińska - Takie są przepisy. Teraz musimy poczekać na decyzję UZP. Szkoda, że przy okazji poczekać musi odcinek Iława - Malbork.

Jesteśmy zdeterminowani, aby z modernizacją linii zdążyć na EURO 2012. Szkoda by było nie wykorzystać takiej okazji, zwłaszcza że Unia Europejska finansuje prawie 85 procent kosztów remontów.

Decyzja Urzędu Zamówień Publicznych zapadnie w ciągu kilku tygodni. Wówczas będzie wiadomo, czy odcinek Malbork - Iława zostanie zmodernizowany do 2012 roku.


Ehh te zamówienia publiczne, albo wały przechdzą tak, czy tak, albo bzdurne protesty wydłużające procedurę w nieskończoność. Chociaż przetarg wygrało zdaje się konsorcjum STRABAG - oni już się popisali w Malborku remontem Sikorskiego.
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
Mr.Kłosik
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Sty, 2008 01:10   

http://www.pkp.com.pl/node/1366

Cytat:
INFORMACJA PRASOWA PKP PLK S.A. - podpisanie umowy na opracowanie dokumentacji dla obszarów LCS Iława i LCS Malbork

22 stycznia 2007 r. o godz. 12.00 w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Warszawie przy ul. Targowej 74 zostanie podpisana umowa na opracowanie dokumentacji projektowej i przetargowej dla obszarów LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Iława i LCS Malbork w ramach projektu “Modernizacja linii kolejowej E65, odcinek Warszawa - Gdynia, etap I” (nr projektu FS 2004/PL/16/C/PT/006-03).


Wykonawcą prac będzie konsorcjum firm w składzie: - Halcrow Group Limited (W. Brytania, lider), - Scott Wilson Ltd. Sp z o.o. Oddział w Polsce (Warszawa), - Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego (Gdańsk).

Wartość prac objętych umową wynosi 11 199 000 euro (wartość umowy netto), w tym udział Funduszu Spójności 9 519 150 euro (85%).

Termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 20 miesięcy od dnia podpisania kontraktu. Głównym celem umowy, jest przygotowanie dokumentacji projektowej oraz dokumentacji przetargowej w zakresie pozwalającym wykonać roboty budowlane związane z modernizacją linii E 65 na obszarze lokalnego centrum sterowania (LCS) z siedzibą w Iławie i na obszarze lokalnego centrum sterowania z siedzibą w Malborku, tj. na odcinku linii kolejowej nr 009 Warszawa - Gdańsk od km 184,800 do km 287,700.
 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Sty, 2008 10:42   

Mr.Kłosik napisał/a:
Wartość prac objętych umową wynosi 11 199 000 euro (wartość umowy netto), w tym udział Funduszu Spójności 9 519 150 euro (85%).


A jednak można wykorzystać fundusz spójności w 85% :-D

http://www.marienburg.pl/viewtopic.php?t=2251 widać ktoś sie nie postarał, bo ważniejsze są lotniska, miejsca w spółkach, lobbing, obwodnice.... hotele itd itp, a ludzie czystej wody i kanalizacji nie mają
 
 
Kuglow 


Pomógł: 3 razy
Wysłany: Nie 27 Sty, 2008 12:17   

Tydzień temu jechałem modernizowaną linią z Koluszek do Warszawy centralnej pośpiesznym który wyglądał prawie jak TGV.Wszystko skomputeryzowane,a po torach poruszał się tak jakby jechał na poduszce powietrznej.Byłem w szoku.Ciekawe czy my się tego doczekamy :-/
 
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Pon 19 Sty, 2009 15:39   

http://www.plk-sa.pl/wyda...icle/548/1.html
Cytat:
Podpisanie kolejnej umowy w ramach modernizacji linii kolejowej E 65 Warszawa-Gdynia

9 stycznia 2009 r. w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisano umowę nr FS 2005/PL/16/C/PT/001-4a Modernizacja linii kolejowej E 65 Warszawa -Gdynia na odcinku od km 287,700 (na szlaku Szymankowo - Lisewo) do km 315,700 (na szlaku Pszczółki - Pruszcz Gdański) objętym obszarem Lokalnego Centrum Sterowania w Tczewie, w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001 "Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa - Gdynia, etap II"

Wykonawcą umowy jest konsorcjum w składzie ,,PKP Energetyka" sp. z o.o. . -Pełnomocnik (Lider) Konsorcjum, Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury spółka z o.o. . - Partner, FEROCO S.A. - Partner, Bombardier Transportation (ZWUS) Polska spółka z o.o. - Partner, Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno - Torowe spółka z o.o - Partner, Torpol spółka z o.o. - Partner.

Wartość umowy wynosi 250 222 903,40 euro netto (305 271 942,15 euro brutto).

Źródła Finansowania:

Fundusz Spójności: 84 %
budżet państwa: 16 %
Zakończenie umowy jest planowane na 15 grudnia 2010 roku.
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
n0000ne 

Wysłany: Pon 19 Sty, 2009 17:32   

Cytat:

Rusza remont na kolei: 1 miliard zł za 28 km
9 stycznia 2009

Miliard złotych będzie kosztować przebudowa 28-kilometrowego odcinka trasy kolejowej na wysokości Tczewa. To kolejny etap modernizacji linii Gdynia-Warszawa. Do Euro 2012 trasę do stolicy mamy pokonywać w trzy godziny.

Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe podpisała w piątek umowę na modernizację odcinka z Szymankowa do Pruszcza, który jest częścią trasy kolejowej E 65 z Gdyni do Warszawy. Wykonawcą prac jest z konsorcjum, którego liderem jest spółka PKP Energetyka. Remont potrwa do grudnia 2010 roku.

Na modernizowanym odcinku od Szymankowa do Pruszcza Gdańskiego wymieniona zostanie cała nawierzchnia torów i wszystko, co znajduje się pod nimi - np. odwodnienie, warstwa tłuczni. Zmodernizowane zostaną perony i stacje, m.in. w Tczewie i Pszczółkach oraz przejścia na perony dla podróżnych. Wymienione zostaną także urządzenia sterowania ruchem. Kontrakt przewiduje również modernizację tczewskiego mostu na Wiśle.

- Prace będą się odbywać przy trwającym ruchu, należy się więc spodziewać zmian w rozkładzie jazdy pociągów oraz opóźnień. Miejscami, i to nie tylko na moście przez Wisłę, ruch będzie się odbywał wahadłowo - zapowiada Krzysztof Łańcucki, rzecznik prasowy PKP PLK.

- Dokładny harmonogram dopiero ustalimy, ale niektóre prace już trwają. Tworzymy zaplecze, przywozimy materiały, mamy pełną dokumentację - wyjaśnia Leszek Borek, koordynator projektu z ramienia PKP Energetyka - Z częścią prac ziemnych musimy jednak poczekać na poprawę pogody. Liczymy, że ruszymy pod koniec lutego.

Patrząc na remonty na trasie z Gdyni do Warszawy może dziwić kolejność, w jakiej są prowadzone. Brakuje ciągłości, przebudowywane są fragmenty w różnych rejonach kraju. Zaczęto od odcinka z Nasielska do stolicy, później rozpoczęto modernizację stacji Gdynia. Teraz rusza remont na wysokości Tczewa.

- Modernizowane odcinki wybierane są nieprzypadkowo. Zaczęliśmy od tych najbardziej wyeksploatowanych, gdzie prędkość pociągu spadała nawet do 40 km na godzinę - wyjaśnia Krzysztof Łańcucki. - Jako ostatni zmodernizowany zostanie odcinek w Iławie, który jest w najlepszym stanie.



Mapa z terminami modernizacji całej trasy Gdynia - Warszawa.


Źródło1
Źródło2
 
 
Mr.Kłosik
[Usunięty]

Wysłany: Pon 19 Sty, 2009 18:58   

n0000ne napisał/a:
Jako ostatni zmodernizowany zostanie odcinek w Iławie, który jest w najlepszym stanie.

To kolor żółty - tory w obrębie miasta też mają kolor żółty czyli my też mamy tory w najlepszym stanie :?:
Jak mamy tory w najlepszym stanie to kiedy był ostatni remont torów :?:
To jest dziwne, że tory pomiędzy Malborkiem będą wymienione szybciej a w obrębie miasta później :-/
Ostatnio zmieniony przez Mr.Kłosik Pon 19 Sty, 2009 19:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Wto 20 Sty, 2009 08:21   

Cytat:
To jest dziwne, że tory pomiędzy Malborkiem będą wymienione szybciej a w obrębie miasta później
Co dziwnego w tym, ze tory na stacji są lepiej konserwowane niż w szczerym polu?
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
lukazs
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Sty, 2009 17:37   

Mr.Kłosik napisał/a:
n0000ne napisał/a:
Jako ostatni zmodernizowany zostanie odcinek w Iławie, który jest w najlepszym stanie.

To kolor żółty - tory w obrębie miasta też mają kolor żółty czyli my też mamy tory w najlepszym stanie :?:
Jak mamy tory w najlepszym stanie to kiedy był ostatni remont torów :?:
To jest dziwne, że tory pomiędzy Malborkiem będą wymienione szybciej a w obrębie miasta później :-/


Gdybyś miał nieco pojęcia, to wiedziałbyś że modernizacja stacji nie jest tak prosta jak modernizacja linii. Jeśli dla Ciebie to tylko wymiana torów - to gratuluję wiedzy. Chyba nawet ludzie niezwiązani z koleją potrafią dojść do tego, że "torami coś musi sterować", a oprócz tego wymagane jest odpowiednie zaplecze. Akurat sytuacja ruchowa w Malborku nie jest najgorsza, za to przebudowa spowoduje ogromne zamieszanie - gdyby robiono to jednocześnie z sąsiednimi wielkimi węzłami - Tczewem i Iławą, to mogłoby całkowicie sparaliżować rozkłady jazdy.
 
 
Mr.Kłosik
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Sty, 2009 17:49   

lukazs napisał/a:
Gdybyś miał nieco pojęcia, to wiedziałbyś że modernizacja stacji nie jest tak prosta jak modernizacja linii. Jeśli dla Ciebie to tylko wymiana torów - to gratuluję wiedzy. Chyba nawet ludzie niezwiązani z koleją potrafią dojść do tego, że "torami coś musi sterować", a oprócz tego wymagane jest odpowiednie zaplecze. Akurat sytuacja ruchowa w Malborku nie jest najgorsza, za to przebudowa spowoduje ogromne zamieszanie - gdyby robiono to jednocześnie z sąsiednimi wielkimi węzłami - Tczewem i Iławą, to mogłoby całkowicie sparaliżować rozkłady jazdy.

Mam pojęcie ;-)
Trzeba wymienić tory, podkłady itp to wiesz nie muszę tłumaczyć
Wymiana starego systemu na nowy LCS to skomplikowana rzecz
Tu inna technologia i tu inna ;-)
PKP robi tak aby pasażerowi nic nie przeszkadzało w dodarciu do celu wybierając kolej jako środek transportu
 
 
lukazs
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Sty, 2009 19:18   

Mr.Kłosik napisał/a:

Trzeba wymienić tory, podkłady itp to wiesz nie muszę tłumaczyć


tory i podkłady to kwestia paru dni - cała zabawa polega na przygotowaniu podtorza. A wszystko przeciąga się przez konieczność zachowania planowego ruchu. LCS to jeszcze więcej problemów, no ale zobaczymy jak poradzą sobie w Tczewie.

Mr.Kłosik napisał/a:

PKP robi tak aby pasażerowi nic nie przeszkadzało w dodarciu do celu wybierając kolej jako środek transportu


PKP to może i się stara, ale zazwyczaj jej nie wychodzi.
 
 
Mr.Kłosik
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Sty, 2009 19:31   

lukazs napisał/a:
PKP to może i się stara, ale zazwyczaj jej nie wychodzi.

Ma chęci, to się cieszmy
Na dodatek pewnie prace na odcinku malborskim zbiegną się z budową obwodnicy Malborka w szczególności z tunelem pod torami w okolicy Szymankowa ;-)
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Nie 25 Sty, 2009 19:38   

Mr.Kłosik napisał/a:
lukazs napisał/a:
PKP to może i się stara, ale zazwyczaj jej nie wychodzi.

Ma chęci, to się cieszmy
Na dodatek pewnie prace na odcinku malborskim zbiegną się z budową obwodnicy Malborka w szczególności z tunelem pod torami w okolicy Szymankowa ;-)
Kłosik przestań jaki tunel obwodnicy w okolicy Szymankowa, a zjazd pod Tczewem pewnie

okolice_szymankowa.JPG
Plik ściągnięto 24336 raz(y) 97,38 KB

_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
Mr.Kłosik
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Sty, 2009 19:51   

Feuchtwangen napisał/a:
Kłosik przestań jaki tunel obwodnicy w okolicy Szymankowa, a zjazd pod Tczewem pewnie

Cytat:
Prowadzić będzie w kierunku wsi Cisy, później wybudowanym tunelem pod torami kolejowymi...
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Nie 25 Sty, 2009 19:52   

Mr.Kłosik napisał/a:
Feuchtwangen napisał/a:
Kłosik przestań jaki tunel obwodnicy w okolicy Szymankowa, a zjazd pod Tczewem pewnie

Cytat:
Prowadzić będzie w kierunku wsi Cisy, później wybudowanym tunelem pod torami kolejowymi...

Mapka wyżej - spamujesz!
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
lukazs
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Sty, 2009 21:54   

Nie chcę znów dostać zakazu pisania, ale albo piszemy merytorycznie, albo w dyskusje miesza się jakiś niespełniony dzieciak, ekspert w każdej dziedzinie, który swoimi mądrościami rozkłada 90% tematów - synku, nie masz wiedzy, to siedź cicho, bo takich pierdół nie idzie czytać!!
 
 
konto_usunięte
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Sty, 2009 22:21   

lukazs napisał/a:
Nie chcę znów dostać zakazu pisania, ale albo piszemy merytorycznie, albo w dyskusje miesza się jakiś niespełniony dzieciak, ekspert w każdej dziedzinie, który swoimi mądrościami rozkłada 90% tematów - synku, nie masz wiedzy, to siedź cicho, bo takich pierdół nie idzie czytać!!


Odniosę się do tej wypowiedzi, uważam, że forma jest brutalna i dosadna jak na to forum, nie do końca się zgadzam ze słownictwem, jednak zawiera słuszne uwagi, nie o ilość postów napisanych na forum chodzi a o ich jakość, jeżeli nie mamy w jakiejś materii wiedzy, to warto mieć trochę pokory i zastanowić się co i o czym się pisze.

Nie znam się na współczesnej kolei więc się nie wtrącam.

Proponuję wrócić do tematu wątku
YULKACZ nie spamuj
Ostatnio zmieniony przez konto_usunięte Nie 25 Sty, 2009 22:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
YULKACZ 

Pomogła: 1 raz
Wysłany: Nie 25 Sty, 2009 22:37   

SPAM to nazwa bardzo popularnej konserwowej mielonki wieprzowej produkowanej nieprzerwanie od lat 30

Sorry.
Nie zauważyłam trzech warunków spełnionych jednocześnie.
:ops: Dużo Masz tych czerwonych kartek??????? :ops:

[ Komentarz dodany przez: Azaziz: Nie 25 Sty, 2009 22:41 ]
Proszę, nie zaśmiecaj forum
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Sro 15 Kwi, 2009 06:50   

http://malbork.naszemiast...nia/986342.html
Cytat:
Pociągiem coraz trudniej do stolicy

Coraz dłużej trwają podróże pociągami na trasie Trójmiasto - Warszawa. Najgorsze jeszcze przed nami. Wszystko to wskutek modernizacji międzynarodowej trasy kolejowej E-65.


Teraz w Pomorskiem najbardziej we znaki dają się perturbacje w podróżowaniu koleją na trasie Malbork - Gdańsk, mimo że intensywnych robót na tym odcinku nie widać. Zmieniono rozkład jazdy. Pociągi wyjeżdżające z Tczewa wcześniej niż przedtem oraz te, których odjazd opóźniono, w Miłobądzu i Pszczółkach stoją około 10 minut.
- Na odcinku 28 kilometrów, między Szymankowem a Pruszczem Gdańskim, wymieniane są tory - wyjaśnia Ewa Symonowicz-Ginter, rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe SA. - Przygotowywane są modernizacje dworców w Tczewie i Pszczółkach.

Zbudowane zostaną wiadukty drogowe w Miłobądzu, Pszczółkach, Skowarczu, Różynach, Łęgowie, Cieplewie. Według harmonogramu robót, te bezkolizyjne skrzyżowania dróg z torami, powinny być gotowe jeszcze w 2010 roku. Naprawiany będzie most przez Wisłę, między Tczewem i Lisewem. Po wykonaniu tych prac, kłopoty się nie skończą.
- Fragment E-65 między Malborkiem i Warszawą zostanie zamknięty - dowiadujemy się od Ewy Symonowicz-Ginter. - Taka konieczność zaistnieje z powodu remontów. Pociągi będą kursować do Warszawy przez Bydgoszcz i Kutno, co sprawi, że podróż do stolicy zabierze nam więcej czasu niż teraz. W 2013 roku już pomkną dotychczasową trasą E-65 i osiągać będą prędkość nawet 200 km na godzinę.

Kazimierz Netka - POLSKA Dziennik Bałtycki
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009 18:51   

Lisewo - Szymankowo

20090630_130626.JPG
Plik ściągnięto 24196 raz(y) 124,75 KB

_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
MrKłosik 
Mistrz
Inwestycji


Pomógł: 3 razy
Wysłany: Sro 08 Lip, 2009 18:55   

http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=6943

Cytat:
PKP PLK planują wszczęcie kilkudziesięciu postępowań przetargowych w 2009 roku.

...IV kwartał:

* Nadzór nad modernizacją linii kolejowej E65 na odcinku od km 236,900 do km 287,700 - obszar LCS Malbork w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej E 65/CE 65 na odcinku Warszawa - Gdynia"
* Nadzór nad projektem "Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II - odcinek Zabrze - Katowice - Kraków"
* Działania informująco- promujące w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II - odcinek Zabrze - Katowice - Kraków"
* Umowa na przygotowanie wniosków do Funduszu Spójności o współfinansowanie kolejnych etapów projektu (obszar LCS Gdańsk, Gdynia, Iława, Malbork oraz w zakresie warstwy nadrzędnej LCS, ERTMS/ETCS/GSM-R, DSAT i zasilania trakcyjnego)
* Realizacja robót budowlanych w obszarze LCS Malbork od km 236,900 do km 275,920 w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej E 65/CE 65 na odcinku Warszawa - Gdynia"
* Realizacja robót budowlanych na stacji Malbork od km 275,920 do km 278,894 w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej E 65/CE 65 na odcinku Warszawa - Gdynia"
* Realizacja robót budowlanych w obszarze LCS Malbork od km 278,894 do km 287,700 w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej E 65/CE 65 na odcinku Warszawa - Gdynia"...
_________________

"Nie to, co już wiemy, lecz to, co chcemy wiedzieć - świadczy o naszej mądrości." - Władysław Grzeszczyk

"Co ludzi najchętniej nazywają głupotą? Mądrość, której nie rozumieją." - Marie von Ebner-Eschenbach
 
 
 
MrKłosik 
Mistrz
Inwestycji


Pomógł: 3 razy
Wysłany: Pon 14 Wrz, 2009 21:26   

http://www.skyscrapercity...&postcount=2663

Cytat:
A teraz przewidywania (Ogłoszenie, początek realizacji, koniec realizacji):
LCS Ciechanów II 01.11.09 01.11.10 01.11.12
LCS Iława* 01.10.10 01.10.11 01.10.13
LCS Malbork 01.11.09 01.11.10 01.11.12
LCS Gdańsk 01.11.09 01.11.10 01.11.12
* - założyłem optymistycznie rozpoczęcie w 3 kwartale 2011, chociaż w oryginale realizacja miała zacząć się po skończeniu LCS Działdowo, a tu jesteśmy już w 2 kwartale 2012
_________________

"Nie to, co już wiemy, lecz to, co chcemy wiedzieć - świadczy o naszej mądrości." - Władysław Grzeszczyk

"Co ludzi najchętniej nazywają głupotą? Mądrość, której nie rozumieją." - Marie von Ebner-Eschenbach
Ostatnio zmieniony przez MrKłosik Pon 14 Wrz, 2009 21:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Wto 15 Wrz, 2009 06:29   

Jednym słowem nie dość, że nie zdążą przed Euro to jeszcze w ich trakcie będą trwały utrudnienia, jakie to nasze.
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Czw 08 Paź, 2009 17:41   

Ruch na odcinku Szymankowo - Lisewo odbywa się po nowym torze, rozbierany jest sąsiedni.
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
Bartosz 
Administrator



Pomógł: 27 razy
Wysłany: Czw 08 Paź, 2009 19:18   

StormChaser napisał/a:
Ruch na odcinku Szymankowo - Lisewo odbywa się po nowym torze, rozbierany jest sąsiedni.


To kilka ujęć tego toru z Forum Polskich Wieżowców, autorem zdjęć jest pcrulez2






Img nie url ;-) StCh
_________________
www.sklejmy.com
Zapraszam na mojego photobloga:
www.flickr.com/photos/bartoszmalbork/
Ostatnio zmieniony przez StormChaser Czw 08 Paź, 2009 19:28, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
MrKłosik 
Mistrz
Inwestycji


Pomógł: 3 razy
Wysłany: Wto 02 Lut, 2010 16:54   

Planowane przetargi na 2010 rok ;-)

http://www.przetargi.plk-...7892e8e88/lang/

Cytat:
Projekt "Modernizacja linii kolejowej E 65/C-E 65 na odcinku Warszawa - Gdynia - obszar LCS Iława, LCS Malbork" POIiŚ 7.1-1.3

21. Realizacja robót budowlanych w obszarze LCS Malbork od km 236,900 do km 275,920 w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej E 65/CE 65 na odcinku Warszawa - Gdynia"
Kwartał - I/II

22. Realizacja robót budowlanych na stacji Malbork od km 275,920 do km 278,894 w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej E 65/CE 65 na odcinku Warszawa - Gdynia"
Kwartał - I/II

23. Realizacja robót budowlanych w obszarze LCS Malbork od km 278,894 do km 287,700 w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej E 65/CE 65 na odcinku Warszawa - Gdynia"
Kwartał - I/II

27. Nadzór nad modernizacją linii kolejowej E65 na odcinku od km 236,900 do km 287,700 - obszar LCS Malbork w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej E 65/CE 65 na odcinku Warszawa - Gdynia"
Kwartał - I/II
_________________

"Nie to, co już wiemy, lecz to, co chcemy wiedzieć - świadczy o naszej mądrości." - Władysław Grzeszczyk

"Co ludzi najchętniej nazywają głupotą? Mądrość, której nie rozumieją." - Marie von Ebner-Eschenbach
 
 
 
MrKłosik 
Mistrz
Inwestycji


Pomógł: 3 razy
Wysłany: Sro 17 Lut, 2010 11:29   

Dotyczy także mieszkańców Malborka dojeżdżających do Trójmiasta do pracy ;-)

http://malbork.naszemiast...l?kategoria=675

Cytat:
Przez dwa miesiące będą problemy z dojazdem pociągami do Tczewa

Paweł Rydzyński

Dzisiaj 02:30:30 , Aktualizacja dzisiaj 02:50:36

Dwa z trzech torów mają zostać zamknięte. Utrudnienia mają potrwać ok. dwóch miesięcy. Prace na 5 lat.

(...)
_________________

"Nie to, co już wiemy, lecz to, co chcemy wiedzieć - świadczy o naszej mądrości." - Władysław Grzeszczyk

"Co ludzi najchętniej nazywają głupotą? Mądrość, której nie rozumieją." - Marie von Ebner-Eschenbach
 
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Sro 10 Mar, 2010 08:14   

http://www.plk-sa.pl/wyda...icle/780/1.html
Cytat:
Modernizacja linii z Warszawy do Gdyni-zmiana rozkładu jazdy
Data dodania: 09 marzec 2010

15 marca br. nastąpi ważny etap modernizacji linii Warszawa – Gdynia. Między Zajączkowem Tczewskim i Pruszczem Gdańskim rozpoczną się intensywne prace modernizacyjne. Wymagać będą wyłączenia z ruchu dwóch z trzech torów na odcinku między Pszczółkami i Pruszczem Gdańskim oraz jednego między Pszczółkami i Zajączkowem Tczewskim. Po około ośmiu tygodniach, zostanie przywrócony do ruchu jeden tor, a następny po kolejnych czterech tygodniach.
(...)

W związku z prowadzonymi pracami, zostanie wprowadzona tymczasowa organizacja ruchu pociągów.
W celu maksymalnego odciążenia linii, pociągi towarowe i część pociągów dalekobieżnych będzie skierowanych liniami okrężnymi. Zmiany w rozkładzie jazdy przewidują skrócenie relacji 28 pociągów następujących przewoźników:

* PKP Intercity - 3 pociągi
* SKM w Trójmieście - 16 pociągów
* Przewozy Regionalne - 6 pociągów
* Koleje Mazowieckie - 3 pociągi

Szczegółowy rozkład jazdy pociągów zapewniają przewoźnicy.

Zakończenie prac między Szymankowem a Pruszczem Gdańskim planowane jest na koniec 2010 roku. (...)


http://www.skm.pkp.pl/cen...news[backPid]=1

Cytat:
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. informuje, iż w związku z pracami modernizacyjnymi na linii kolejowej Warszawa - Gdańsk Główny prowadzonymi przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., od dnia 15.03.2010 do dnia 15.05.2010 pociągi SKM nie będą kursować na odcinku Tczew – Pruszcz Gdański – Tczew. W wymienionym wyżej okresie, na odcinku Tczew – Gdańsk Główny – Tczew, w wybranych pociągach PKP SKM w Trójmieście Sp. z o.o. i Przewozy Regionalne Sp. z o.o. będą wzajemnie honorować swoje bilety.


http://www.przewozyregion...u,s,0,5472.html

Cytat:
Od 15 marca br. będzie realizowany przez PKP PLK S.A. kolejny etap prac modernizacyjnych na linii kolejowej Warszawa – Gdańsk. W związku z robotami torowymi przepustowość odcinka Pszczółki – Pruszcz Gd. zostanie znacznie ograniczona. Ruch pociągów wszystkich przewoźników w obu kierunkach będzie prowadzony tylko po jednym torze.
Do najważniejszych zmian należą:
1) odwołanie pociągów na całej trasie:
- pociąg 6029 rel. Malbork odj. 7.05 – Gdynia Gł. przyj. 8.45 odwołany,
- pociąg 6024 rel. Gdynia Gł. odj. 19.45 – przyj. Malbork 21.27 odwołany,
- pociąg 10021 rel. Tczew odj. 6.01 – Gdynia Gł. przyj. 7.13 odwołany,
- pociągu 10032 rel. Gdynia Gł. odj. 14.34 – Tczew odj. 15.45 odwołany,
2) odwołanie pociągów na odcinku:
- poc. 20127 odj. z Laskowice Pom. 5.34 – przyj. Gdyni Gł. 8.19, będzie kursował w skróconej relacji Laskowice Pom. – Tczew,
- poc. 20120 odj. Gdynia Gł. 6.08 - Smętowo przyj. 8.03, będzie kursowała w skróconej relacji Tczew – Smętowo,
- poc. 2049 (20129) Laskowice Pom. 9.26 – Gdynia Gł. przyj. 12.24, będzie kursował w skróconej relacji Laskowice Pom. – Tczew,
- poc. 20126 rel. Gdynia Gł. odj. 18.42 – Laskowice Pom. przyj. 20.59, będzie kursował w skróconej relacji Tczew – Laskowice Pom.
/godziny odj./przyj. podano zgodnie z rozkładem jazdy obowiązującym do dn. 14 marca br./
3) poc. 91428/9 rel. Elbląg odj. 14.16 – Gdynia Gł. przj. 16.21 – w zamian uruchomiono dwa pociągi w odrębnych relacjach, mianowicie: poc. 91428 rel. Elbląg odj. 14.39 – Malbork przyj. 15.08 oraz poc. 91429 rel. Malbork odj. 14.37 – Gdynia Gł. przyj. 16.36.

Ponadto znaczne zmiany będą dotyczyły godzin odjazdów i przyjazdów pociągów prowadzonych na odcinku Elbląg – Gdynia Chylonia – Elbląg oraz postojów na poszczególnych stacjach i przystankach osobowych. Należy liczyć się również z wydłużonym czasem jazdy pociągów w związku z planowanymi (ujętymi w rozkładzie jazdy) postojami technicznymi sięgającymi nawet 20 minut, np. na stacji Pszczółki.
Z uwagi na odwołanie niektórych pociągów na całej trasie lub na odcinku, wyznaczone pociągi będą kursowały w zwiększonych zestawieniach. Na bieżąco monitorowane będą potoki pasażerów na poszczególnych pociągach uruchamianych przez Przewozy Regionalne, celem prowadzenia pociągów w zestawieniach adekwatnych do ilości podróżnych korzystających z danego pociągu.
http://www.przewozyregion...ia_Chylonia.pdf


http://www.intercity.pl/?...how&cmn_id=1705

Cytat:
Zmiany w rozkładzie jazdy od dnia 15 marca 2010 r. na linii do / z Trójmiasta i Kołobrzegu
09.03.2010

Prace modernizacyjne prowadzone przez Polskie Linie Kolejowe S.A. na linii E65 (Gdynia-Gdańsk-Działdowo-Warszawa-Katowice-Zebrzydowice/Zwardoń) 15 marca br. wejdą w kolejną fazę. W związku z tym większość pociągów PKP Intercity kursujących do/z Trójmiasta i Kołobrzegu od dnia 15.03.2010r. kursować będzie według zmienionego rozkładu jazdy.
Czas przejazdu pociągów wydłuży się od 20 do 30 minut.
Szczegółowe informacje o zmianach w rozkładzie jazdy dostępne są na stronie www.intercity.pl, w punktach informacji na stacjach oraz pod numerem infolinii PKP Intercity 19 757.
Za zmiany w rozkładach jazdy wynikające z przyczyn niezależnych od przewoźnika uprzejmie przepraszamy.

Wykaz połączeń ze zmienionym rozkładem jazdy:
EIC Lajkonik (3500/1, 5300/1) Gdynia – Kraków –Gdynia
EIC Sawa (3512/3, 5312/3) Kraków – Gdynia – Kraków
EIC Małopolska (3510/1, 5310/1) Przemyśl – Gdynia – Przemyśl
EIC Słupia (18414/5, 81414/5) Warszawa – Kołobrzeg – Warszawa
EIC Artus (1514/5, 5114/5) Gdynia – Warszawa – Gdynia
EIC Kaszub ( 3506/7, 5306/7) Kraków – Gdynia – Kraków
EIC Norwid (3502/3, 5302/3) Kraków –Gdynia –Kraków
EIC Monciak - Krupówki (35400/1, 53400/1) Zakopane – Gdynia – Zakopane
EIC Neptun (5100/1,1500/1) Gdynia – Warszawa – Warszawa
TLK 3816/7 8316/7 1217/ 2116 Kraków/Lublin – Kołobrzeg – Kraków/Lublin
TLK „familio” (1316/7) Warszawa – Kraków
TLK 1314/5 Warszawa – Kraków
TLK 13414/5 Warszawa – Zakopane
TLK 1318/9 Warszawa – Kraków
TLK 15101 Warszawa – Olsztyn
TLK 15102/3, 51102/3 Gdynia – Łódź – Gdynia
TLK 35100/1 Kraków – Olsztyn
TLK 45104/5 Katowice – Olsztyn
TLK 35102/3 Kraków – Olsztyn
TLK 65516/7 Wrocław – Ełk
TLK 65110/1 Wrocław – Gdynia
TLK 35202/3, 53202/3 Gdynia – Zakopane/Bielsko-Biała/Wisła – Gdynia
TLK 35504/5 Kraków – Gdynia *
TLK 18500/1 Warszawa – Kołobrzeg *
TLK 51100 Olsztyn – Warszawa
TLK 53100/1 Olsztyn – Kraków
TLK 53102/3 Olsztyn – Kraków
TLK 54104/5 Olsztyn – Katowice
TLK 56516/7 Ełk – Wrocław
TLK 56110/1 Gdynia – Wrocław
TLK 53504/5 Gdynia – Kraków
TLK 81500/1 Kołobrzeg – Warszaw
TLK 54108/9, 45108/9 Katowice – Gdynia – Katowice
TLK 85100/1, 58100/1 Szczecin – Olsztyn – Szczecin
TLK 85102/3, 58102/3 Szczecin – Olsztyn – Szczecin
TLK 81104/5, 18104/5 Białystok – Szczecin – Białystok
TLK 58104/5 Szczecin – Olsztyn
TLK 35504/5, 53504/5 Kraków – Gdynia – Kraków *
TLK 38202/3, 83202/3 Kraków – Kołobrzeg – Kraków
TLK 45100/1, 54100/1 Gdynia – Katowice – Gdynia *
TLK 45102/3, 54102/3 Katowice/Kraków – Gdynia - Kraków/Katowice
TLK 45 502, 54 502 Bielsko-Biała – Gdynia – Bielsko-Biała*
TLK 65100/1, 56100/1 Wrocław – Gdynia – Wrocław
TLK 65102/3, 56102/3 Wrocław – Gdynia – Wrocław
TLK 65200/1 Gdynia – Wrocław
TLK 75100/1, 57100/1 Poznań – Gdynia – Poznań *
TLK 75102 Zielona Góra – Gdynia *
TLK 84 200 Kołobrzeg – Katowice*
TLK 45100 Katowice – Gdynia

* - pociągi, na które przedsprzedaż biletów zostanie wznowiona od dnia 10 marca br.
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
MrKłosik 
Mistrz
Inwestycji


Pomógł: 3 razy
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010 19:15   

Przetarg na LCS Malbork -> http://www.przetargi.plk-...futix=-13589000 :peace: :clap:
_________________

"Nie to, co już wiemy, lecz to, co chcemy wiedzieć - świadczy o naszej mądrości." - Władysław Grzeszczyk

"Co ludzi najchętniej nazywają głupotą? Mądrość, której nie rozumieją." - Marie von Ebner-Eschenbach
 
 
 
StormChaser 
Administrator
Łowca...



Pomógł: 25 razy
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010 20:04   

A zrobione ma być:
Cytat:

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych modernizacji linii nr 9 na odcinku od
km 236,920 do km 287,700 objętym obszarem Lokalnego Centrum Sterowania z siedzibą w Malborku w ramach
przetargu obejmujących:
Odcinek nr 1 - realizacja robót budowlanych w obszarze LCS Malbork: w km 236,920 – 275,920 tj. Granica LCS
do st. Malbork.
Odcinek nr 2 - realizacja robót budowlanych w obszarze LCS Malbork: w km 275,920 – 287,700 tj. st. Malbork
do granicy LCS .
w których zakresie znajduje się:
Odcinek nr 1
-modernizacja układów torowych wraz z modernizacją podtorza; odwodnienia i infrastrukturą przytorową na
następujących stacjach:
• stacja Prabuty, od km 240,620 do km 243,260
• stacja Mleczewo, od km 261,610 do km 263,920
- modernizacja torów wraz z modernizacją podtorza, odwodnienia i infrastrukturą przytorową na następujących
szlakach:
• Szlak granica LCS Malbork - Prabuty km 236,920 do km 240,620
• Szlak Prabuty - Mleczewo w km 243,260 do km 261,610 wraz z przystankiem osobowym Gdakowo
oraz ze zmianą stacji Mikołajki Pomorskie na przystanek osobowy,
• Szlak Mleczewo – Malbork w km 263,920 do km 275,920 wraz z przystankiem osobowym Gronajny
oraz ze zmianą post. odg. Dąbrówka Malborska na przystanek osobowy,
- budowa nowych skrzyżowań dwupoziomowych w km:
• 236,949 przejście dla zwierząt;
• 237,523 wiadukt kolejowy;
• 240,191 wiadukt kolejowy;
• 242,260 st.Prabuty przejście tunelowe dla pieszych;
• 245,589 wiadukt drogowy;
• 249,221 wiadukt drogowy;
• 253,247 wiadukt kolejowy;
• 255,858 wiadukt drogowy;
• 257,881 wiadukt drogowy;
• 260,035 wiadukt kolejowy;
• 261,960 wiadukt drogowy;
• 264,878 wiadukt kolejowy;
• 266,395 wiadukt kolejowy;
• 269,725 wiadukt kolejowy;
• 272,417 wiadukt drogowy;
Odcinek nr 2
-modernizacja układów torowych wraz z modernizacją podtorza; odwodnienia i infrastrukturą przytorową na
następujących stacjach:
• stacja Malbork, od km 275,920 do km 278,890
• stacja Szymankowo, od km 284,950 do km 287,700
- modernizacja torów wraz z modernizacją podtorza, odwodnienia i infrastrukturą przytorową na następującym
szlaku:
• Malbork – Szymankowo od km 278,890 do km 284,950 wraz z przystankami osobowymi Malbork Kałdowo i
Stogi Malborskie.
- budowa nowych skrzyżowań dwupoziomowych w km:
• 276,107 wiadukt kolejowy;
• 283,748 wiadukt drogowy;
• 286,694 st. Szymankowo budowa nowego przejścia dla pieszych.
Umowy na roboty będą obejmować: układy torowe stacji i szlaków, nawierzchnię torową z poprawą geometrii
toru; podtorze; odwodnienie; stacyjne, liniowe przejazdowe urządzenia srk warstwy podstawowej; urządzenia
i sieci teletechniczne wraz z informacją podróżnych; sieć trakcyjną z elementami zasilania 3kV dotyczącymi
bezpośrednio sieci trakcyjnej (zasilacze, połączenia powrotne i sterowanie lokalne odłączników sieci trakcyjnej
wraz z elementami sterowania zdalnego); linie potrzeb nietrakcyjnych; sieci i urządzenia elektroenergetyki
kolejowej SN i NN; likwidację przejazdów kolejowych wraz z budową dróg objazdowych, nowych wiaduktów
lub przejść podziemnych; modernizację istniejących obiektów inżynierskich; obiekty kubaturowe utrzymania
ruchu, perony i małą architekturę; obiekty ochrony środowiska; usunięcie przeszkód pozostałych elementów
infrastruktury niekolejowej i instalacji przemysłowych i sanitarnych.
_________________
"Cmentarze można zburzyć, pamięci zniszczyć nie sposób”

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group